Autodesk Hesabı’nızın Faturalandırma ve Siparişler bölümünden abonelikleri ve sözleşmeleri görüntüleyip yönetebilir, yaklaşan ödemelerle ilgili bilgileri görebilir ve sipariş geçmişinizi görüntüleyebilirsiniz.

Autodesk Hesabı’nızın Faturalandırma ve Siparişler bölümünden abonelikleri ve sözleşmeleri görüntüleyip yönetebilir, yaklaşan ödemelerle ilgili bilgileri görebilir ve sipariş geçmişinizi görüntüleyebilirsiniz.
Faturalandırma ve Siparişler ile etkileşimleriniz, yazılımınızın nasıl satın alındığına (doğrudan Autodesk'ten veya bir bayi aracılığıyla internet üzerinden) ve kuruluşunuzdaki yazılım satın alımlarını kimin yönettiğine (kendiniz, alıcı, sözleşme yöneticisi veya yönetici) bağlı olabilir.
Assistant size yanıtları bulmanıza ya da bir temsilciyle iletişime geçmenize yardımcı olabilir.