YÖNETİCİLER İÇİN HESAP YÖNETİMİ

Ekip etkinliğini izleme


Autodesk Hesabı’nda yöneticiler etkinlik günlüğü ile ekiplerinin etkinliklerini izleyebilir. Ürün atamaları, rol atamaları, abonelik değişiklikleri, gruplara kullanıcı ekleyip kaldırma ve daha pek çok ekip etkinliğiyle ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.  

 

Not: Merkezlerle ilgili etkinlikler ve projelerle ilgili etkinlikler şu anda gösterilmemektedir. 


Ekibinizin etkinlik günlüğüne erişmek için: 

  1. manage.autodesk.com adresinden Autodesk Account hesabında oturum açın. 

  2. Raporlama > Etkinlik Günlüğü'nü seçin.   

     

  3.  

  4. Etkinlik günlüğü sayfasının üst kısmından bir Ekip seçin.   

     

Etkinlik günlüğü, seçtiğiniz ekibin geçmişindeki her bir etkinliği tarih, saat ve açıklamasıyla birlikte listeler.


Filtreleri kullanma

 

İzlenecek ekibi seçtiğinizde listelenen sonuçları daraltmak için filtreleri kullanabilirsiniz. 

 

 

Şunların birine veya daha fazlasına göre filtre uygulayabilirsiniz:

  • Tarih. Açılır takvim menüsünden yalnızca başlangıç tarihini belirterek belirli bir tarihe göre filtre uygulayabilirsiniz. Bir tarih aralığına göre filtre uygulamak içinse hem başlangıç hem bitiş tarihini ayarlayın.
  • Etkinlik. Açılır listeden bir veya daha fazla etkinlik seçin. Grup oluşturma, kullanıcıya ürün atanması, kullanıcıya rol atanması ve ekip oluşturma gibi etkinlik örnekleri sayılabilir. Daha pek çok çeşidi vardır.
  • Kullanıcı. Bir kullanıcınızın adının ilk harflerini yazdığınızda görünen adlardan istediğinizi seçebilirsiniz. Diğer filtrelerde olduğu gibi birden fazla ad seçilebilir. Ekibe yeni bir kullanıcı eklediğinizde, kullanıcının adı seçim listesine eklenir.
  • Grup. Bir grubunuzun adının ilk harflerini yazdığınızda görünen gruplardan istediğinizi seçebilirsiniz. Birden fazla grup seçebilirsiniz. Yeni bir grup eklediğinizde, grup adı seçim listesine eklenir.
  • Ürün. Bir ürünün adı yazmaya başladığınızda gösterilenlerden birini seçin. Aynı anda birden fazla ürünü seçebilirsiniz.

Arama özelliğinin kullanımı

 

Aradığınız etkinliği bulmak için etkinlik açıklamasında gömülü olan anahtar sözcüklerde arama yapabilirsiniz. Örneğin, arama kutusuna “3ds Max” yazarak 3ds Max ile ilişkili tüm etkinlikleri bulabilirsiniz. Bir etkinlikle ilişkili bir ekip üyesinin e-posta adresini kullanarak da arama yapabilirsiniz. Arama özelliğini farklı filtrelerle birlikte kullanarak aradığınız bilgileri kolayca bulabilirsiniz. 

 


SSS

Etkinlik günlüğünde ne tür etkinlikler görünür?

Günlükte bir yöneticinin Autodesk ürün kullanıcılarını yönetmek için gerçekleştirdiği tüm etkinlikler görünür. Etkinlik çeşitleri:

  • Ekip etkinlikleri
    • Ekip oluşturma, adı güncelleme, birleştirme
  • Grup etkinlikleri
    • Grup oluşturma, güncellemeler
  • Kullanıcı etkinlikleri
    • Ekibe/ekipten kullanıcı ekleme/kaldırma
    • Gruba/gruptan kullanıcı ekleme/kaldırma
    • Toplu güncellemeler
    • Rol değişiklikleri
    • Atama etkinlikleri
    • Ürünlere kullanıcı atama/atamayı kaldırma
    • Toplu güncellemeler
    • Grup ürün atamaları
  • SSO etkinlikleri
    • Dizin senkronizasyonu kurulumu

Not: Şimdilik Etkinlik Günlüğü kapsamında olmayan etkinliklerle ilgili aşağıdaki SSS bölümünden bilgi alabilirsiniz.

Bir ekibin günlükleri en fazla ne kadar süre saklanabilir?

Etkinlik günlükleri en fazla bir yıl saklanır ve süre dolunca silinir.

Günlükler gerçek zamanlı olarak mı güncelleniyor? 

Hayır ama Refresh (Yenile) seçeneğine tıklayarak güncelleyebilirsiniz. Yeni etkinliklerin günlüklere yansıması genellikle birkaç dakika sürer.

Hangi tarihten itibaren etkinlik günlüklerine ulaşabilirim?

18 Ekim 2023 tarihinden itibaren olan etkinlikler gösterilir. Ekibinizin bu tarih ve sonrasındaki etkinliklerini görebilmeniz gerekir. Bu tarihten önceki etkinlikler günlükte yer almaz.

Günlüklerdeki gösterim sıralaması etkinlik zaman damgalarına göre mi oluyor?

Etkinlikler, günlüğe eklenme sıralarına göre işlenir.

Etkinlik günlüğü, eski kullanıcı yönetim sisteminden (NAMU) kalma etkinlikleri içerir mi?

Hayır, etkinlik günlüğü yalnızca Autodesk Ekipleri için yöneticiler tarafından gerçekleştirilen kullanıcı yönetim etkinliklerini içerir. 

Autodesk tarafından benim adıma gerçekleştirilen etkinlikler etkinlik günlüğünde görünür mü?

Evet. Autodesk destek ekibi tarafından ekip verileriniz güncellendiğinde, etkinlik “Autodesk” işlem kimliğiyle günlüğe kaydedilir.

Etkinlik günlüğünden dışarı günlük aktarabilir miyiz? 

Hayır, etkinlik günlüğü için şu anda dışarı aktarma desteklenmiyor.

Şu anda hangi etkinlikler etkinlik günlüğü kapsamında yer almıyor?

Etkinlik günlüğünü geliştirmeye devam edecek olan Autodesk, daha fazla etkinlik eklemeyi de planlıyor. Şimdilik kapsam dahilinde olmasa da ileride eklenebilecek iki etkinlik örneği vermek gerekirse:

  • Autodesk ekip üyelerine tekrar davetiye gönderme
  • Autodesk ekibinizle ilişkili merkez ve projelerden alınan etkinlikler. Örneğin Fusion ekipleri, Shotgrid siteleri ve BIM/ACC hesaplarıyla ilgili olaylar.

Günlükteki zaman damgaları, ürün sahibinin konumuna göre mi belirleniyor? 

Evet, günlüğe kaydedilen zaman damgaları için ürün sahibinin konumu temel alınır.

Daha fazla SSS göster


Yardıma mı ihtiyacınız var? Autodesk Assistant'a sorun!

Assistant size yanıtları bulmanıza ya da bir temsilciyle iletişime geçmenize yardımcı olabilir.


Ne düzeyde desteğiniz var?

Farklı abonelik planları farklı destek kategorileri sağlar. Planınız için destek düzeyini öğrenin.

Destek düzeylerini görüntüle