• Türkiye

    Sizi, yerel sitenizde, yerel fiyatlandırmalar ile promosyonları görebileceğiniz ve ürünleri çevrimiçi satın alabileceğiniz bir sayfaya yönlendirdik.

    Stay on our U.S. site

 

Teknik destek

Son teknoloji parmaklarınızın ucunda

Autodesk teknik destek paketleri ile yazılımınızdan maksimum verimi alın. Autodesk Aboneliği; Temel Destek, Gelişmiş Destek, Kurumsal Öncelikli Destek gibi farklı seviyelerde teknik destek paketleri sunmaktadır.

Abonelik müşterileri

Subscription'ı yönetmek için şimdi oturum açın.

ŞİMDİ OTURUM AÇIN

İhtiyacınız olan teknik destek paketini seçin

Autodesk Aboneliği ile Temel Teknik Destek paketine ücretsiz olarak ulaşabilirisniz. Daha fazla teknik yardıma ihtiyacınız olduğu durumlarda, ihtiyaçlarınız doğrultusunda Gelişmiş veya Kurumsal Öncelikli Destek planlarından birini seçebilirsiniz.

Teknik Destek Seviyeleri

Temel Destek (İngilizce)

Aboneliğe Dahildir

Gelişmiş Destek (İngilizce)

Abonelik eklentisi

Ultimate sürüm grupları Aboneliği ile birlikte*

Abonelik eklentisi

Çevrimiçi destek için

Telefon desteği için

Kurumsal müşteriler için

Neler Dahil:

  • Kurulum ve yapılandırma sorunlarını giderme
  • Öğreticiler, eğitim videoları ve Autodesk teknik çözümleri içeren çevrimiçi bilgi tabanı
  • Web desteği
  • Hızlandırılmış topluluk forumu desteği

Neler dahil:

Temel Destek artı:

  • Haftanın 5 günü 24 saat öncelikli telefon desteği (İngilizce)
  • Yerel iş saatlerinde çeşitli yerel dillerde telefon desteği
  • Uzaktan masaüstü yardımı
  • Uygulama programlama arabirimi (API) desteğine erişim
  • Soruları topluluk destek forumlarından Autodesk'e yönlendirme seçeneği
  • Özel web eğitim yayınlarına erişim

Neler Dahil:

Gelişmiş Destek artı:

  • 1. önem derecesindeki sorunlar için 7/24, tüm diğer sorunlar için haftanın 5 günü 24 saat telefon desteği
  • Hizmet ve destek ihtiyaçlarını koordine eden, hızlandıran ve sorunları gerekli yerlere yönlendiren Atanan Destek Hesap Yöneticisi (SAM)
  • Hızla teknik sorunları çözen ve kesintileri en aza indiren Atanan Özel Destek Uzmanı (DSS)
  • Proaktif destek hizmetleri
  • Ürün ekipleri ile yıllık yol haritası oturumu
  • Üst düzey liderlik ile etkileşim için fırsatlar
  • Beta programlarına katılmak için fırsatlar
  • Autodesk Developer Network (ADN) profesyonel üyelik
  • Sınırsız isimli arama
  • Önceki sürümlerdeki 1. önem derecesine sahip sorunların çözümü


Maintenance Subscription satın alın

Çevrimiçi mağazamızdan veya bir Autodesk iş ortağından yeni bir yazılım lisansı ile birlikte Maintenance Subscription satın alın. Mevcut bir lisansa Maintenance Subscription eklemek için bayinizle iletişime geçin.

Çevrimiçi olarak Üyelik satın alın (İngilizce)

Bayi bulun

*Bazı özel durumlar geçerli olabilir, ürünün kullanılabilir olup olmadığını kontrol edin.

Tüm Abonelik avantajları, tüm dillerde ve/veya coğrafyalarda tüm ürünler için geçerli olmayabilir. Abonelik programları Autodesk Abonelik hüküm ve koşullarına (İngilizce) ve/veya Autodesk Hizmet Şartları (İngilizce) 'na tabidir.