• Türkiye

    Sizi, yerel sitenizde, yerel fiyatlandırmalar ile promosyonları görebileceğiniz ve ürünleri çevrimiçi satın alabileceğiniz bir sayfaya yönlendirdik.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Autodesk, COVID-19'dan Etkilenen Toplumlara, Müşterilere ve Çalışanlara Nasıl Destek Oluyor

Koronavirüsün (COVID-19) dünyanın dört bir yanındaki toplumları, aileleri ve insanları etkilemesiyle hepimiz zor zamanlardan geçiyoruz. Bu salgından doğrudan veya dolaylı olarak etkilenen herkese iyi dileklerimizi iletiyoruz. Autodesk olarak önceliğimiz çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve ortaklarımızın sağlığıdır.  

Autodesk topluluğunun sağlığı ve güvenliğinin yanı sıra, müşterilerimizin yazılımlara ve Autodesk desteğine güvenilir bir şekilde erişmesini sağlamak için de çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu amaçla, Autodesk hükümetler ve sağlık kuruluşlarının öneri ve talimatlarını yakından takip ediyor; böylece topluluğumuzun tamamı için bilinçli kararlar verebiliyoruz. 

Amacımız, tüm müşterilerimizin ihtiyaçlarına dengeli olduğu kadar hızlı ve anlayışlı bir yaklaşımla yanıt vermek. Koronavirüsün topluluklarımız ve operasyonlarımız üzerindeki potansiyel etkisini en aza indirmek için birçok ihtiyati tedbir alıyoruz. COVID-19'dan etkilenen müşterilere, çalışanlara ve topluluklara nasıl destek sağladığımızla ilgili güncel gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz. 

Müşteriler

Autodesk, Bulut İş Birliği Ürünlerine Ücretsiz ve Genişletilmiş Erişim Sunuyor (11 Mayıs'ta Güncellendi) 

Autodesk olarak, bu zorlu dönemde koronavirüsün (COVID-19) sektörümüz üzerindeki etkisini yakından takip ederken, müşterilerimizi desteklemek, değişen ihtiyaçlarını karşılamak için esnek olmak ve işlerindeki aksaklıkları en aza indirmek için izlenebilecek en iyi yolları araştırmaya devam ediyoruz.  

Müşterilerimizin karşılaştıklarını ifade ettikleri en büyük zorluklardan biri (Autodesk'te biz de bu zorlukla karşı karşıyayız) yeni normalimiz haline gelen bir ortamda çalışmaya adapte olmak: Daha fazla ekip ve daha fazla insan uzaktan veya evden çalışıyor, bu da daha fazla iş birliği yapma ve bağlantıda kalma ihtiyacını ortaya çıkarıyor. 

Autodesk, bu yeni durumla karşı karşıya kalan müşterilere daha iyi destek olmak adına, amiral gemisi bulut iş birliği ürünlerinin birçoğu için geçici bir Genişletilmiş Erişim Programı başlatıyor. Bir konuyu açıklığa kavuşturmak istiyorum: Bu programın amacı müşterileri ücret ödeyen kullanıcılara dönüştürmek değil. Asıl amacımız, bu zorlu çalışma ortamında müşterilere daha fazla esneklik sağlamak için düzgün ve sorunsuz bir şekilde çalışan bir programı olabildiğince kısa sürede sunmak. Program nasıl işliyor? 

  • 24 Mart'tan itibaren, müşteriler seçili Autodesk ürün ve hizmetlerine ücretsiz erişebilecekler. 
  • Ürün ve hizmetler arasında tümü ticari kullanıma açık olan BIM 360 Docs, BIM 360 Design, Fusion 360, Fusion Team, AutoCAD Web ve Mobil ve Shotgun yer alacak.
  • Müşteriler, Autodesk.com adresinde yer alan Genişletilmiş Erişim Programı merkezini ziyaret edip bir Autodesk ürününün deneme sürümünü kullanmak için normalde izledikleri kaydolma adımlarını izleyerek bu programdan faydalanabilecekler. Bunun bazı yönleriyle kusurlu bir deneyim olacağının farkındayız ancak daha önce de belirtildiği gibi amacımız, müşterilerin bu programa mümkün olan en kısa sürede erişmelerini sağlamak. Bunu başarmak için uygulanacak en etkili yöntem, Autodesk.com adresindeki mevcut ürün deneme sürümü deneyimimizden faydalanmak.
  • Müşteriler, 30 Haziran 2020'ye kadar Genişletilmiş Erişim Programı’ndan yararlanabilecek.

Genişletilmiş Erişim Programı’nın, müşterilerimizin COVID-19 dolayısıyla karşılaştıkları zorluklara daha iyi adapte olmalarına yardımcı olmalarını ve böylece çalışanlarının üretken ve bağlı kalmalarını sağlamasını umuyoruz. ‘Olağan işlerlik' şimdilik imkânsız gibi görünse de Autodesk ekibi, bu zorlu sürece uyum sağlarken size ve işinize destek olma taahhüdünü sürdürüyor. 

Bizimle İş Yapmayı Kolaylaştıracak Değişiklikler (13 Mart’ta Güncellendi) 

Bu haftanın başında, bizimle iş yapmayı kolaylaştırmak için başka değişiklikler yaptık: 

  • İçinde bulunduğumuz bu olağanüstü sürecin müşterilerimiz için nakit akışı kısıtlamalarına yol açabileceğinin farkındayız. Bu sürecin atlatılmasına yardımcı olmak adına, 7 Ağustos 2020'ye kadar doğrudan Autodesk ile işleme konulan siparişler ve yenilemeler için sözleşmede yer alan ödeme vadelerini tüm müşteriler ve ortaklar için 60 güne uzatacağız.   
  • Yeni çok kullanıcılı abonelik planı satın alımlarını 7 Ağustos 2020'ye kadar uzatıp, plan sona erme tarihini 7 Ağustos 2021'e çekiyoruz. 7 Mayıs 2020'den itibaren müşterileri adlandırılmış kullanıcıya geçirmeye başlayacağımızı duyurmuş olsak da olağan işlerliği sürdürmenin yeterince zor olduğu bu süreçte herhangi bir değişiklik yapmak istemiyoruz. Söz konusu değişiklikle ilgili daha fazla bilgiye buradan erişebilirsiniz.
  • Ayrıca yüz yüze etkinliklerimizi gözden geçiriyor ve birçoğunu sanal programlara taşıyor veya ileri bir tarihe erteliyoruz. 

Atılan bu adımların daha önce iletilen planlarımızı değiştirdiğinin ve çalışma yöntemlerimizi bozduğunun farkındayız ancak doğru adımları attığımıza inanıyor ve gelecekteki ortak başarılarımız yönünde iyimser bir yaklaşım benimsiyoruz.

Topluluklar  

Körfez Bölgesi Şirketleri COVID-19 Kriziyle Mücadele İçin 22 Milyon Dolarlık Fon Dağıtmak Amacıyla Bir Araya Geldi (23 Mart’ta Güncellendi)

COVID-19'dan etkilenen ve bu krize karşı daha savunmasız olan toplumlar, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar ve küçük ölçekli işletmeler için Autodesk Vakfı aracılığıyla küresel sağlık ve yerel direnç yatırımları yapıyoruz:

Çalışanlar 

Seyahat, Evden Çalışma ve Ek Kılavuz (26 Mart’ta Güncellendi)

  • İşe alımları planlandığı gibi önceliklendirmeye devam ediyoruz; planlanan tüm mülakatları bir sonraki duyuruya kadar sanal toplantılar olacak şekilde planladık.
  • Çalışanlar evden çalışmaya teşvik ediliyor ve bir sonraki duyuruya kadar sadece iş açısından kritik önem taşıyan iş seyahatlerine izin veriliyor. 
  • Autodesk, evden çalışanların çoğunun mümkün olduğunca bağlantılı ve üretken kalması için gereken doğru araçlara ve teknolojiye sahip. Kullanım ve kapasiteyi gerçek zamanlı olarak izliyoruz ve gerektiğinde değişiklikler yapmaya hazırız.
  • Ofise gelen çalışanlar için çalışma alanlarını dezenfekte ediyoruz, sosyal mesafe uygulamalarını benimsiyor ve toplantı ölçeğini ve ziyaretçi sayısını sınırlandırıyoruz.
  • Ayrıca yerel yönetmelikleri takip ediyor ve gerektiğinde ofislerimizi kapatıyoruz. 

Lütfen kendinize ve birbirinize iyi bakın. Hep birlikte çalışarak sadece bu süreci atlatmakla kalmayacak, aynı zamanda çabalarımızla daha iyi fırsatlar yakalayacağız. 

Durumu izlemeye ve gerektiğinde yeni gelişmeleri sunmaya devam edeceğiz. 

Sağlıcakla kalın, 

Andrew

Autodesk hakkında

 

Autodesk ürün ortaya koyan insanlar için yazılım üretir. Yüksek performanslı bir araba ya da bir akıllı telefon kullandıysanız, bir gökdelene hayranlık duyduysanız veya etkileyici görsel efektler içeren bir film seyrettiyseniz, milyonlarca Autodesk müşterisinin yazılımlarımızla hayata geçirdiklerini deneyimlemiş olma ihtimaliniz son derece yüksektir. http://www.autodesk.com.tr/

Medya kişileri