Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Türkiye

    Sizi, yerel sitenizde, yerel fiyatlandırmalar ile promosyonları görebileceğiniz ve ürünleri çevrimiçi satın alabileceğiniz bir sayfaya yönlendirdik.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Bakım Anlaşmasının Avantajları

BAKIM ANLAŞMASI

Güncel kalın ve yatırımınızı koruyun

Eski adıyla Maintenance Subscription olarak bilinen bakım anlaşması, kalıcı lisanslı yazılımınızı güncel tutmanın tek yoludur.

Zaten bakım kapsamında mısınız?

OTURUM AÇIN 

Bakım Anlaşması ile aşağıdakileri elde edersiniz

1 Ağustos 2016 tarihinden itibaren, Autodesk yazılımları yalnızca abonelik yoluyla sunulmakta olup yeni kalıcı lisans ve bakım anlaşması satın alınamamaktadır.

Bakım anlaşması olan müşteriler, 1 Ağustos 2016 tarihinden itibaren, yenileme yaptıkları sürece aşağıdaki bakım anlaşması avantajlarından yararlanmaya devam etmektedir.

En yeni yazılımlara erişim

Bakım anlaşması ile en yeni ürün sürümlerine ve geliştirmelerine anında erişim imkanı elde edersiniz.

  • Büyük sürümleri beklemeye gerek kalmadan, en yeni yazılımlara ve eğitim materyallerine erişin
  • Yazılımınızı hemen güncelleyin ya da tüm ekibiniz için en uygun zamanı seçin

Güncellemeler ve sürümler hakkında daha fazla bilgi

Teknik destek

Karşılaştığınız sorunları hızlıca çözmenize yardım edelim.

Basic Support müşterilerine sunulan avantajlar:

  • Autodesk destek uzmanları — Çevrimiçi sohbet edebilir (sınırlı kullanılabilirlik) veya e-posta gönderebilirsiniz
  • Çevrimiçi kaynaklar — Yardım dokümantasyonları, öğreticiler, eğitim videoları ve topluluk destek forumlarını içeren bilgi tabanımıza erişin

  • Advanced Support müşterilerine sunulan avantajlar:

  • Autodesk destek uzmanları — Telefon görüşmesi planlayabilir, çevrimiçi sohbet edebilir (sınırlı kullanılabilirlik) veya e-posta gönderebilirsiniz
  • Uzak masaüstü yardımı — Sorun giderme işlemini uzmanlara bırakın
  • Çevrimiçi kaynaklar — Yardım dokümantasyonları, öğreticiler, eğitim videoları ve topluluk destek forumlarını içeren bilgi tabanımıza erişin

Yazılımlarınızı istediğiniz yerde kullanın, önceki sürümlere erişin

Yönetim araçları

Bakım anlaşmanız, sunduğu basitleştirilmiş yazılım ayarları ve geliştirilmiş kullanıcı yönetimi deneyimiyle, yazılımınız hakkında düşünmeye gerek kalmadan, tasarıma ve üretime odaklanmanızı sağlar.

Kullanımı kolay yönetim araçları; yazılım lisanslarını, kayıtlarını ve kullanımını Autodesk Hesabınızdan basit ve etkili bir şekilde yönetmenize olanak tanır.

Yönetim araçları hakkında daha fazla bilgi edinin

Ek bulut ve yazılım hizmetleri

Masaüstü bilgisayarınızı meşgul etmeden daha akıllı çalışın. Bulutta aşağıdaki gibi ek hizmetlere erişim sağlayın:

  • Daha hızlı görüntüleme ve görselleştirme özellikleri
  • İş birliği araçları
  • Güvenli depolama

Bulut ve yazılım hizmetleri hakkında daha fazla bilgi edinin

Bakım anlaşmanızı yenileme zamanı geldiğinde, farklı seçeneklere sahipsiniz

Aboneliğe geçiş yapmak için özel bir tekliften yararlanabilirsiniz

Yenileme zamanı geldiğinde; bakım anlaşması yenilemesiyle aynı maliyette olan aboneliğe geçiş yapabilirsiniz. Veya özel bir fiyata sektörel çözüm paketlerinden birine geçiş yapmayı seçebilirsiniz.
Yenileme yapmaya devam ettiğiniz sürece, bakım anlaşması yenileme fiyatının altında ve yeni bir abonelik satın alma maliyetinin çok daha altında olacak olan özel fiyattan faydalanabileceksiniz.

Bakım anlaşması müşterileri için özel teklif

Yenileme zamanı geldiğinde aboneliğe, hatta isterseniz bir sektörel çözüm paketine geçebilirsiniz