Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

LİSANSLAMA SEÇENEKLERİ

Bu sayfayı paylaşın:

Resim Lorem ipsum tarafından sağlanmıştır

Autodesk Planıyla sunulan lisanslar

Autodesk lisansı mı arıyorsunuz? Seri numaralarına dayalı planları kullanımdan kaldırıyor ve her aboneliği bir adlandırılmış kullanıcıya atamaya başlıyoruz. Bu yeni planlar her boyutta işletme için çok çeşitli yetenekler sağlıyor.

 

Bakım anlaşmaları 7 Mayıs 2021'de, çok kullanıcılı aboneliklerse 7 Ağustos 2022'de kullanımdan kaldırılacaktır. Hala bir bakım anlaşması veya çok kullanıcılı abonelikteyseniz bir takas teklifi seçin.

 

Seri numaraları yerine aboneliklerinize erişmenin daha kolay bir yolunu sunuyoruz. Yöneticiler, abonelikleri Autodesk Account sahibi kullanıcılarına atayabiliyor. Böylece kullanıcılar oturum açarak ürünlerine ulaşabiliyor. Hesap yönetimi konusunda yardım alın.

Başlıca özellikler

İhtiyaçlarınıza uyan abonelik için bir plan seçin.

Özellik kategorisi:

Standard
Premium
Enterprise
Eğitim

Standard

Bireysel çalışanlar ve küçük ekipler için

  • Ürün kullanım raporları
  • 2 adımlı doğrulama
  • 5x8 canlı destek

Avantajlar tüm ürün aboneliklerine dahildir

Premium

50 ya da daha fazla kişi içeren orta ve büyük boyutlu ekipler için

  • Kullanıcı bilgileriyle birlikte ürün kullanım raporları
  • Çoklu oturum açma (SSO)
  • 7x24 canlı destek

Avantajlardan ek ücretle yararlanılabilir

Enterprise

Ekstra büyük ekipler için

  • API erişimiyle verileri üçüncü taraf araçlara bağlama
  • Otomatik kullanıcı atamaları
  • Müşteri Başarısı Yöneticisi

Avantajlardan ek ücretle yararlanılabilir

Eğitim

Uygun öğrenciler ve eğitimciler için

  • Autodesk Eğitim Topluluğu aracılığıyla masaüstü, bulut, web ve mobil cihaz ürünlerini kullanmaya yönelik ücretsiz erişim
  • Tek bir yıllık Eğitim planı yenileme tarihi
  • Hızını kendiniz belirlediğiniz müfredat ve eğitim içeriği

Uygunluğun onaylanması ardından sunulan ücretsiz avantajlar

Sıkça sorulan sorular

  • Lisansımı nasıl yenilerim?

    Ürün değiştirme seçenekleriniz ve süreler gibi Autodesk yazılımınızı yenilemenize yardımcı olacak tüm bilgileri öğrenin.

  • Kalıcı lisanslara ne oldu?

    Ocak 2016 itibarıyla Autodesk, yeni kalıcı lisans satımını sonlandırdı. Mayıs 2017'de ise bakım anlaşması satımını sonlandırdık. Tüm Autodesk yazılımları plana ek abonelik olarak satın alınabiliyor.

  • Bakım anlaşmasından aboneliğe geçebilir miyim?

    Evet! Yenileme vakti geldiğinde endüstri çözüm paketleri gibi bir aboneliğe geçiş yapabilirsiniz.

  • Yazılımları evde kullanmak için nasıl lisans talep edebilirim?

    Tek kullanıcılı erişime sahip bir aboneyseniz veya bağımsız lisans için bakım anlaşmanız varsa mevcut seri numaralarınızı veya Autodesk ID'nizi kullanarak yazılımlarınızı ev cihazları dahil istediğiniz cihazda etkinleştirebilir ve erişim sağlayabilirsiniz.

    Çok kullanıcılı erişime sahip bir aboneyseniz veya ağ lisansı için bakım anlaşmanız varsa çalışanların yazılımları evlerinde etkinleştirmeleri ve kullanabilmeleri için yardımcı lisans talebinde bulunabilir ya da sunucudan lisans ödünç alabilirsiniz.

  • Ürünleri nasıl indirir, yükler ve etkinleştiririm?

    Autodesk yazılımlarını indirme, yükleme ve etkinleştirme lisans türünüze, ürüne ve yüklenen ortama göre değişiklik gösterir.

  • Yazılımlarımı nasıl yönetirim?

    Autodesk ile ilgili her şeyi Autodesk Account'unuzda bulabilir ve buradan profilinizi, ürünlerinizi, kullanıcılarınızı ve ödemelerinizi yönetebilirsiniz.

  • Lisansımın uyumlu olduğundan nasıl emin olabilirim?

    Yazılım lisanslarınızı nasıl takip edebileceğinizi, yazılım varlıklarınızı nasıl koruyacağınızı ve uyumsuzluk risklerinden nasıl kaçınacağınızı öğrenin.

  • Yazılım lisansı sözleşmeleri ve kullanım koşullarıyla ilgili ayrıntıları nereden öğrenebilirim?

    18 Mayıs 2018 tarihinden sonra satın alınan abonelikler için yazılım lisansı sözleşmeleri ve kullanım koşullarını inceleyin. 18 Mayıs 2018 tarihinden önce satın alınan yazılım lisansı sözleşmeleri ve kullanım koşullarını inceleyin.