• Türkiye

    Sizi, yerel sitenizde, yerel fiyatlandırmalar ile promosyonları görebileceğiniz ve ürünleri çevrimiçi satın alabileceğiniz bir sayfaya yönlendirdik.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Orijinal Autodesk

Yazılım varlıklarınızın yönetimi

SAM nedir?

Yazılım varlık yönetimi (SAM), bir kuruluş içerisindeki yazılım varlıklarının yaşam döngüsünü yönetme uygulamasıdır.

Akıllı SAM uygulamaları, işletmenizin karmaşık lisansları yönetmesine ve uyumsuzluğu önlemesine yardımcı olabilir. Ayrıca lisansların aşırı veya düşük dağıtımını belirleyerek para tasarrufu yapmanızı da sağlar.

SAM yalnızca uyumsuzluktan kaçınmanızı sağlamaz. Aynı zamanda işinizi korumanıza, verimlilik sağlamanıza ve akıllıca iş yapmanıza da yardımcı olur.

3 adımda SAM

Develop policies

1) Politikalar ve prosedürler geliştirin

Sorumlu yazılım yönetimi için politikalar ve prosedürler belirleyin. Örnek olarak, bir merkezi yazılım satın alma süreci ve yazılım kullanımına ilişkin bir şirket politikası beyanı verilebilir.

2) Kurulu yazılımları denetleyin

Yazılım varlıklarınızın bir envanterini çıkarıp, uyumlu ve uyumsuz olanları belirlemek için yetkileriniz kapsamında izin verilenlerle bunu karşılaştırın. Bu, güncel olmayan veya gereksiz yazılımları tanımlamaya da yardımcı olabilir.

3) Rutin bir denetim programı oluşturun

İşletmenizin, değiştikçe veya büyüdükçe uyumlu kalmasını sağlamak için düzenli olarak dahili denetimler planlayın.

Yazılım yönetimi hakkında daha fazla bilgi edinin

The Software Alliance (BSA), SAM için en iyi uygulamaları ve endüstri standartlarını derlemiştir. Akıllı yazılım yönetiminizi bugün başlatın.