• Türkiye

    Sizi, yerel sitenizde, yerel fiyatlandırmalar ile promosyonları görebileceğiniz ve ürünleri çevrimiçi satın alabileceğiniz bir sayfaya yönlendirdik.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Destek

Ürün Bilgileri

Bir ürünle ilgili sorularım var.

Tüm ürün yelpazeniz Mağaza'da satışa sunuluyor mu?

Hayır. Mağazada Autodesk ürün yelpazesinin çoğunu bulundursak da, şu an çevrimiçi olarak satmadığımız bazı ürün ve hizmetlerimiz var.

Şu an çevrimiçi olarak aşağıdaki ürünleri satın alabilirsiniz:

  • AutoCAD LT
  • AutoCAD LT Mac
  • Maya LT
  • Mudbox
  • Fusion 360
  • AutoCAD 360 Pro
  • AutoCAD 360 Pro Plus
  • Inventor LT Suite
  • Revit LT Suite

En son sürümler için elektronik yazılım indirmeleri mevcuttur.

Toplu indirim veya özel fiyat uyguluyor musunuz?

Şu an toplu indirim uygulamıyoruz. Mağazada gördüğünüz fiyat satış fiyatıdır. Özel fiyatlar veya promosyonlar ürün sayfalarında belirtilir ve alışveriş sepetinizde görünür.

Abonelik Bilgileri

Autodesk ürünlerine abone olmanın avantajları nelerdir?

  • En güncel ürün sürümleri ve güncellemeleriyle üretkenliği arttırma
  • Yazılım araçlarınızı kolayca ölçekleyerek değişen iş gereksinimlerini karşılama
  • Yalnızca ihtiyacınız olanlar için ihtiyaç duyduğunuz anda ödeme yapma, küçük miktarda başlangıç yatırımı
  • Ürün destek uzmanlarından doğrudan yardım alarak sorunları çözmek ve projeleri zamanında tamamlamak
  • Yazılım abonelik ücretlerinizi müşterilerinize ve projelere kolayca geri faturalamak

Buradan daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Otomatik Yenilemeli abonelik nedir?

Abonelik, sonu olan projeler üstlenmek veya işe geçici personel almak gibi kurumsal ve bütçeyle ilgili çeşitli ihtiyaçları karşılamak için Autodesk masaüstü yazılımını dönem bazında lisanslamanızı sağlayan yeni bir satın alma seçeneğidir. Abone olan müşteriler Temel Destek, en son yazılımlara ve ürün geliştirmelerine erişim ve bazı durumlarda belirli bulut hizmetlerine erişim gibi avantajlar elde eder.

Abonelik şunları içerir:

  • En güncel yazılım sürümü, önceki sürümler ve güncellemeler
  • Abonelere özel bültenler dahil teknik destek ve e-öğrenme
  • Seçkin bulut hizmetlerine erişim
  • Global Kullanım Hakları

Buradan daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Aboneliğimin otomatik olarak yenilenmesiyle bağlantılı kredi kartını nasıl güncelleyebilirim?

Otomatik yenilemeyle bağlantılı kredi kartınızı veya son kullanma tarihini güncellemeniz gerekiyorsa lütfen buraya tıklayın ve siparişinizle bağlantılı e-posta adresinizi ve parolanızı girin. Parolanızı bilmiyorsanız geri almak için buraya tıklayabilirsiniz. Ödeme Bilgileri sayfasında oturum açtıktan sonra mevcut kredi kartı bilgilerinizi güncellemek için "Düzenle" düğmesine ve değişiklikleri tamamladıktan sonra kaydetmek için "Gönder" düğmesine tıklayın.

Bu işlemle ilgili yardıma ihtiyacınız varsa lütfen temsilcilerimizden biriyle konuşmak için Müşteri Hizmetlerini arayın. Güvenlik amacıyla, kredi kartı numaranızın asla e-posta ile gönderilmemesi gerekir.

Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

Bir sonraki yenileme döneminden önce aboneliğinizi iptal etmeniz gerekiyorsa lütfen aşağıdaki talimatları izleyin:

  1. Siparişinizi aramak için buraya tıklayın.
  2. Siparişinizi bulduktan sonra "Otomatik Yenileme Planını Yönet" öğesine tıklayın. Sizden istenirse siparişinizle bağlantılı e-posta adresini ve parolanızı girin.
  3. "Otomatik Yenileme Planı Durumu" bölümünde, otomatik yenilemeyi iptal etme seçeneğini belirleyin.

Not: Otomatik yenileme planı iptal edilse bile ödeme yaptığınız dönemin tümü için abone olduğunuz ürüne erişiminiz olur.

Otomatik yenileme planınızın iptali, aboneliğinizin abonelik döneminizin sonunda yenilenmeyeceği anlamına gelir. Otomatik yenileme planınızı iptal ettikten sonra, mevcut abonelik döneminizin sonunda abone olduğunuz ürüne erişiminiz sona erer.

Bulut Kredileri

Bulut Kredileri nedir?

Buradan bulut Kredileri hakkında daha fazla bilgi edinin.
Teknik Ürün Desteği

Satın aldığım ürünle birlikte nasıl bir destek alırım?

Bu mağazadan satın alınan çoğu ürün, kayıt tarihinden itibaren doğrudan Autodesk'ten 90 günlük ücretsiz web yükleme ve yapılandırma desteği ile birlikte gelir.

Ayrıca, siparişiniz sırasında belirttiğiniz e-posta adresine destek sunumunu ve etkinleştirme bilgilerini içeren bir e-posta gönderilir. Diğer ürünler, ürünün ayrıntılar sayfasında ve onay e-postanızda belirtilen destek sunumlarına sahiptir.

Diğer teknik sorularınız veya size başlangıçta sunulanın dışındaki destek seçenekleriniz için lütfen Autodesk Destek veya yerel Autodesk Yetkili İş Ortağı ile iletişime geçin.

Ürünümle ilgili hangi Hizmet Paketleri ve İndirmeler mevcuttur?

https://knowledge.autodesk.com/download erişerek ulaşabileceğiniz en yeni Hizmet Paketleri, güncellemeler ve diğer bakım sürümleri ile Autodesk ürünlerinizin güncelliğini koruyun. [İngilizce]

Ürünlerimle ilgili sistem gereksinimleri nelerdir?

İlgili sistem gereksinimlerini her ürünün sayfasında bulabilirsiniz.

İşletim sisteminizin güncel ve geçmişteki ürün sürümleriyle uyumluluğuna dair başka sorularınız varsa lütfen Bilgi Ağımızı ziyaret edin. [İngilizce]

Siparişinizi Arayın Ürün İndirme

İndirmeden önce ne yapmam gerekir?

Lütfen indirmenizle çakışmadığından emin olmak için bu ürünlerin ayarlarını kontrol edin:

  • Güvenlik duvarı – Bunlar, onaylanmayan sitelerden indirme yapmayı durdurmak için tasarlanmıştır.
  • Anti-Virüs Programları – Bunlar bir indirme işlemini durdurmaya veya taramaya çalışır. Bunlar, indirilen dosyanın bozulmasına veya zarar görmesine neden olabilir.
  • İndirme İzleyiciler – GoZilla gibi programlar!™ ve NetZip, sunucumuzla uyumlu değildir ve bazen indirmeleri engelleyebilir veya durdurabilir.
  • Ekran Koruyucu – Bazı durumlarda, ekran koruyucular indirme işlemine müdahale edebilir. İndirme işlemi yaparken çalışmaya başlayan bir ekran koruyucunuz varsa lütfen indirme işlemi bitene kadar ekran koruyucuyu geçici olarak devre dışı bırakın.

Nasıl indirme işlemi yaparım?

  1. Siparişinizi verdikten sonraki 24-48 saat içinde bir onay e-postasıyla birlikte ürününüze erişim elde edersiniz.
  2. manage.autodesk.com hesabından Autodesk Hesabınızda oturum açın.
  3. Ürün ve Hizmetler listesinde indirmek istediğiniz yazılımı bulun. Ürün ayrıntıları tepsisini genişletmek için ürün adının yanındaki oka tıklayın.
  4. İndirme açılır penceresini etkinleştirmek için İndirmeler öğesine tıklayın.
  5. Mevcut indirme seçeneklerini görmek için Sürümünüzü, Platformu ve Dili seçin.

Dosyayı nereye indirebilirim?

Dosyayı istediğiniz yere indirebilirsiniz ancak konumunu ve dosya adını not etmeyi unutmayın. Dosyayı Masaüstünüze indirmenizi öneririz, böylece ürünü yüklemeye hazır olduğunuzda dosyayı bulmanız daha kolay olur.

NOT: Lütfen indirdiğiniz dosyanın adını değiştirmeyin. Bunu yapmanız yükleme sorunlarına neden olabilir.

Dosyayı indirirken ne olur?

İndirme işlemi başladığında, tamamlanmasına ne kadar süre kaldığını gösteren bir durum çubuğu görürsünüz. Durum çubuğunun sağ tarafındaki "Duraklat/Yürüt" düğmesine tıklayarak indirme işlemini duraklatabilir ve sürdürebilirsiniz.

İndirme işlemi tamamlanmadan önce durursa ne olur?

İndirme işleminiz tamamlanmadan önce durur veya kesintiye uğrarsa tek yapmanız gereken İndirmeyi Başlat düğmesine tekrar basmaktır, böylece indirme işlemi kaldığı yerden devam eder.

Siparişimde bir indirme düğmesi yok.

Siparişinizde aşağıdaki nedenlerle bir indirme düğmesi çıkmayabilir:

  • İzin verilen maksimum indirme sayısına ulaştığınızda.
  • Siparişinizi verdikten sonraki 30 gün boyunca geçerli olan indirme dönemi süresi dolduysa.

Bir indirme düğmesine erişiminiz olması gerektiğini düşünüyorsanız veya siparişinizi verdikten 30 gün sonra indirme işlemi yapmaya çalışıyorsanız lütfen yardım için Bize Ulaşın.

Daha önce satın aldığım yazılımı nasıl yeniden indirebilirim?

Yazılımı satın aldıktan sonraki 30 gün içinde yeniden indirmek için Sipariş Geçmişi sayfanızda oturum açın ve "İndirmeyi Başlat" düğmesine tıklayın.

Siparişinizi Arayın

İndirme işlemi yükleme işlemiyle aynı mıdır?

Hayır. İndirme işlemi basit bir dosya aktarma işlemidir. Yükleme işlemi ise yazılımın paketinin açılması ve bilgisayarınıza yüklenmesi işlemidir. Autodesk’in yükleme yazılımı, dosyayı sitemizden başarıyla indirdikten sonra yükleme sırasında size yardımcı olur. Yükleme konusunda yardıma ihtiyacınız varsa lütfen Yükleme ve Etkinleştirme yardım sayfasına bakın.

Yükleme ve Etkinleştirme

Ürün Yükleme Videoları

Yükleme ve Etkinleştirme yardım sayfamıza bakın.

Ürünümü nasıl yükleyebilirim?

Autodesk ürününüzü yükleme konusunda sorularınız veya yardıma ihtiyacınız varsa Bilgi Ağımızda video öğreticileri, tartışma grupları ve daha fazlasını bulabilirsiniz.

İndirdiğim dosyayı nereden bulabilirim?

İndirdiğiniz dosyanın nereye kaydedildiğini bulmanın en iyi yolu, indirme işleminin başında Farklı Kaydet penceresine dikkat etmektir. İndirme düğmesine tıkladığınızda ve dosyayı kaydetme seçeneğini seçtiğinizde size indirdiğiniz dosyanın bilgisayarınızda tam olarak nereye kaydedileceğini gösteren Farklı Kaydet penceresi çıkar.

Dosya adını biliyorsanız bulmak için bilgisayarınızda bir arama yapabilirsiniz.

NOT: Lütfen indirdiğiniz dosyanın adını değiştirmeyin. Bunu yapmanız yükleme sorunlarına neden olabilir.

Yükleme işlemini nasıl başlatabilirim?

Dosyayı indirdikten sonra dosyayı kaydettiğiniz yere gitmeniz ve yükleme işlemini başlatmak için dosyanın üzerine çift tıklamanız gerekir.

Daha fazla bilgi için Yükleme ve Lisanslama bilgileri bölümümüze bakmanızı öneririz.

İndirme olarak satın aldığım yazılımı tekrar yüklemem gerekiyor.

İlk olarak, Sipariş Geçmişi sayfasından dosyayı tekrar indirmeniz gerekir. Bunu yapmak için Autodesk Mağazası'nda Sipariş Geçmişi sayfasına gidin veya Sipariş Onayı e-postanızdaki bağlantıya tıklayın ve "İndirmeyi Başlat" düğmesine basın. Dosyayı indirdikten sonra dosyayı kaydettiğiniz yere gitmeniz ve yükleme işlemini başlatmak için dosyanın üzerine çift tıklamanız gerekir.

Yazılımımın Deneme Sürümünü nasıl aboneliğe dönüştürebilirim?

Başlamadan önce istediğiniz yazılıma abone olmanız gerekir. Bu işlem, Autodesk Mağazası'ndaki ürün sayfası üzerinden veya deneme sürümünüzü açtığınızda çıkan açılır penceredeki Satın Al düğmesine basılarak gerçekleştirilebilir.

Ardından, seri numaranıza ve ürün anahtarınıza ihtiyacınız olur, bunları Autodesk Hesabı sayfasında bulabilirsiniz. Bu sayfada Seri Numaranızı ve Ürün Anahtarınızı bulmak için oturum açın ve "Yönetim" öğesine tıklayın. Satın aldığınız ürünün yanındaki oka tıkladığınızda lisans bilgileri listelenir.

Yazılımınızın deneme sürümünü dönüştürmek için şu talimatları izleyin. Bazı adımlar kullandığınız yazılıma bağlı olarak biraz farklılık gösterebilir.

  1. Deneme sürümü yazılımınızı açın. Sizden istenirse oturum açın veya henüz oluşturmadıysanız "Hesap Oluştur" öğesine tıklayın. Autodesk deneme sürümünü çalıştırmak için bir Autodesk ID gerekir.
  2. Bir açılır pencere ekrana gelir. Başlangıç ekranında "Zaten lisansım var" ve ardından "Seri numarayı girin" öğelerini seçin.
  3. Seri numaranızı ve ürün anahtarını girin. Devam (veya İleri) öğesine tıklayın.
  4. Bitir öğesine tıklayın ve yazılımınızı kullanmaya başlayın.

"Etkinleştirme Kodları" tek seferlik bir etkinleştirme işlemi içindir ve tekrar kullanılamaz.

Ürünümü nasıl kaydedebilirim?

Çoğu Autodesk ürünleri çevrimiçi olarak kaydedilebilir ve etkinleştirilebilir. Lisansınızı kaydetmek ve etkinleştirmek için lütfen www.autodesk.com/register adresine gidin.

Bağımsız yüklenen bir Autodesk ürünü kullanıyorsanız onu doğrudan üründen etkinleştirebilirsiniz. Yalnızca etkinleştirme isteği sırasında bilgisayarınızın internete bağlı olduğundan emin olun.

Programı başlattığınızda ürünü kaydetmeyi ve etkinleştirmeyi seçebilirsiniz. Buna bir alternatif olarak, ürünü çalıştırırken Yardım > Hakkında menüsünü kullanın.

Autodesk ürünlerini Yardım menüsünden etkinleştirmek için:

  • Yardım menüsünde Hakkında öğesine tıklayın.
  • [Autodesk ürünü] Hakkında penceresinde, Ürün Bilgileri öğesine tıklayın.
  • Ürün Lisans Bilgileri iletişim kutusunda Etkinleştir öğesine tıklayın.
  • [Autodesk ürünü] Ürün Etkinleştirme penceresinde, Ürünü Etkinleştir öğesini seçin ve ardından İleri'ye tıklayın.
  • Bugün Kaydet sayfasında, ekrana geleni talimatları izleyin.

Lisansınızı çevrimiçi olarak kaydedemezseniz ve yardıma ihtiyacınız olursa lütfen Etkinleştirme Yardım formunu doldurun. [İngilizce]

Seri numaramı nereden alabilirim?

Ürününüzün seri numarasını ve ürün anahtarını Autodesk Hesabınızda bulabilirsiniz.

Ürününüzün seri numarasını ve ürün anahtarını ayrıca Sipariş Ayrıntıları sayfasına oturum açarak da bulabilirsiniz.

Siparişinizi Arayın

Seri numaram çalışmıyor

Seri numaranız çalışmıyorsa ilk önce numarayı doğru girdiğinizden emin olun. En iyisi sipariş onay e-postanızda yer alan veya Sipariş Ayrıntıları sayfasında oturum açarak ulaşabileceğiniz seri numaranızı kopyalayıp yapıştırmaktır.

Ardından, ürününüzü kaydederken ve etkinleştirirken ürün adını, sürümünü (sürüm yılını) ve satın aldığınız lisans türünü doğru girdiğinizden emin olun.

Siparişinizi Arayın

Sipariş Bilgileri

Sipariş durumum nedir?

Siparişinizi bulmak için buraya tıklayın.

Hangi ödeme methodlarını kabul ediyorsunuz?

Visa ve MasterCard kabul ediyoruz. Girilen tüm bilgileri şifreleyen güvenli sunucumuz sayesinde tüm kredi kartı numaranızı güvenli bir şekilde giriyor olabilirsiniz.

Kredi kartı olmadan sipariş verebilir miyim?

Maalesef, hayır. Mevcut durumda sadece kredi kartı kabul edebiliyoruz.

Aboneliğimin otomatik olarak yenilenmesiyle veya Bulut Hizmetleri Aboneliğiyle bağlantılı kredi kartını nasıl güncelleyebilirim?

Otomatik yenilemeyle bağlantılı kredi kartınızı veya son kullanma tarihini güncellemeniz gerekiyorsa lütfen buraya tıklayın ve siparişinizle bağlantılı e-posta adresinizi ve parolanızı girin.Parolanızı bilmiyorsanız geri almak için buraya tıklayabilirsiniz. Ödeme Bilgileri sayfasında oturum açtıktan sonra mevcut kredi kartı bilgilerinizi güncellemek için "Düzenle" düğmesine ve değişiklikleri tamamladıktan sonra kaydetmek için "Gönder" düğmesine tıklayın.

Bu işlemle ilgili yardıma ihtiyacınız varsa lütfen temsilcilerimizden birisiyle konuşmak için Müşteri Hizmetlerini arayın. Güvenlik amacıyla, kredi kartı numaranızın asla e-posta ile gönderilmemesi gerekir.

Bu miktar kredi kartımdan ne zaman tahsil edilir?

İndirilebilir ürünler satın aldıysanız siparişinizi verdikten hemen sonra ücret kredi kartınızdan tahsil edilir.

Bu ücret kredi kartımda nasıl görünür?

Siparişinizin ücreti kredi kartınızda şu şekilde görünür: "DRI*Autodesk, Inc."

KDV ödemem gerekiyor mu?

Elektronik olarak indirilen yazılım alımları %18’lik KDV oranına tabidir. Firmalar tüzel kişiliklerine ilişkin firma ismi ve geçerli vergi numarası girmeleri durumunda KDV’siz alım hakkına sahip olacaktır.

Faturamın bir kopyasına ihtiyacım var.

Siparişinizi bulmak için buraya tıklayın.

Faturalama bilgileri ekranına hangi adı ve adresi girmem gerekir?

Kredi kartı doğrulaması için adınızı ve adresinizi kredi kartı ekstrenizdekiyle aynı şekilde girmeniz gerekir.

Kredi Kartı numaramı yazarken arasına boşluk veya tire işareti koymam gerekir mi?

Hayır. Kredi kartınızı tek bir kesintisiz numara şeklinde girmeniz gerekir.

Kredi kartımı neden kabul etmiyorsunuz?

Kredi kartı işleminin başarısız olmasının pek çok nedeni vardır. Kredi kartınızın süresi veya limiti dolmuş olabilir ya da bizim tarafımızdaki veya bankanızın tarafındaki bir kredi kartı bilgisayarında makine hatası meydana gelmiş olabilir. Sorun yaşarsanız Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Lütfen bu durumda almış olabileceğiniz hata mesajı numarasını ve alışveriş sepetinizdeki sipariş numarasını belirtin.

Onay e-postası almadım.

İstenmeyen posta, toplu posta veya önemsiz posta klasörleri ile ilgili sorunu nasıl gidereceğinizi bilmiyorsanız lütfen aşağıdaki listemizi kontrol edin.

Internet Servis Sağlayıcılar (ISP'ler)

Bazı e-posta sağlayıcıları mesajları içeriğine, konu satırına veya göndericinin adresine göre filtreler ve mesajını toplu veya önemsiz posta klasörüne aktarabilir. @digitalriver.com ve @autodesk.com adreslerinin "onaylı gönderici" listenizde veya "güvenli adresler listenizde" ve/veya "adres defterinizde" olduğundan emin olun. Genellikle bu tür filtrelerle ilgili bildirim bile almayız, bu nedenle lütfen e-postamızı almak istediğiniz konusunda ISP'nizi bilgilendirin.

İstenmeyen Posta Engelleyiciler/Filtreler ve E-posta Yazılımları

Son zamanlarda aldığınız önemsiz posta miktarını azaltmak için yeni bir e-posta yazılımı veya yeni bir program yüklemişseniz ayarlarını kontrol etmeyi unutmayın. "Varsayılanlar" genellikle istediğinizden daha kısıtlayıcı olabilir. Aşağıda başlamanıza yardımcı olacak bazı kılavuz bilgiler yer almaktadır.

  • AOL:

    Lütfen "İstenmeyen Posta" klasörünüzü kontrol edin. E-postanız oradaysa mesajı seçin ve "Bu İstenmeyen Posta Değildir" öğesine tıklayın. Bu, gelecekte mesajların Gelen Kutunuza ulaşmasına yardımcı olur.

    Gelecekteki mesajların yanlışlıkla filtrelenmesini önlemek için:

    1. AOL pencerenizin üstündeki araç çubuğunda bulunan Posta öğesine tıklayın
    2. İstenmeyen Postaları Engelle öğesini seçin
    3. Özel Gönderici Listesi öğesine tıklayın
    4. Yalnızca aşağıda listelenen göndericilere ve etki alanlarına izin ver öğesini seçin
    5. @digitalriver.com ve @autodesk.com etki alanlarını girin
    6. Kaydet'e tıklayın
  • Hotmail:

    Lütfen "Önemsiz E-Posta" klasörünüzü kontrol edin. E-postanız oradaysa mesajı seçin ve "Önemsiz Posta Değildir" öğesine tıklayın. Bu, gelecekte mesajların Gelen Kutunuza ulaşmasına yardımcı olur.

    Gelecekteki mesajların yanlışlıkla filtrelenmesini önlemek için:

    1. Posta öğesine, ardından Seçenekler (Yardım bağlantısının yanında) öğesine tıklayın
    2. Önemsiz E-posta Koruması öğesine tıklayın
    3. Güvenli Liste öğesine tıklayın
    4. Şu etki alanlarını girin: @digitalriver.com ve @autodesk.com
    5. Ekle'ye tıklayın
  • Yahoo:

    Lütfen "Toplu Posta" klasörünüzü kontrol edin. E-postanız oradaysa mesajı seçin ve "İstenmeyen Posta Değildir" öğesine tıklayın. Bu, gelecekte mesajların Gelen Kutunuza ulaşmasına yardımcı olur.

  • Gmail:

    Lütfen "İstenmeyen Posta" klasörünüzü kontrol edin. E-postanız oradaysa mesajı seçin ve "İstenmeyen Posta Değildir" öğesine tıklayın. Bu, gelecekte mesajların Gelen Kutunuza ulaşmasına yardımcı olur.

  • Outlook:

    Lütfen "Önemsiz E-Posta" klasörünüzü kontrol edin. E-postanız oradaysa mesajı seçin ve "Önemsiz E-Posta Değildir" öğesine tıklayın. Bu, gelecekte mesajların Gelen Kutunuza ulaşmasına yardımcı olur.

    Gelecekteki mesajların yanlışlıkla filtrelenmesini önlemek için:

    1. Önemsiz E-posta Seçeneklerinizi açın.
    2. Güvenli Göndericiler öğesini ve ardından Ekle öğesini seçin.
    3. @digitalriver.com ve @autodesk.com yazın ve Tamam'a tıklayın.
    4. Tamam'a tıklayın.
İadeler ve İptaller

Para iadesi politikası nedir?

Autodesk'ten çevrimiçi olarak satın alınan aylık bir aboneliğe yönelik olarak tam para iadesi almak için aboneliği ilk satın alma veya yenileme tarihinden itibaren 15 gün içinde iade etmeniz gerekir. Bir bakım anlaşması veya yıllık ya da çok yıllık bir abonelik ile ilgili bir para iadesi için iade işlemini, satın alma veya yenileme tarihinden itibaren 30 gün içinde başlatmanız gerekir.

Bu politika, ödemenin alındığı ilk günden itibaren geçerlidir ve yalnızca Autodesk adına Digital River üzerinden satın alınan aboneliklerin ve bakım anlaşmalarının satın alma ve yenileme işlemlerinde·uygulanır. Bu politika diğer hiçbir ürün, hizmet veya teklif için geçerli değildir. Politikanın geçerli olmadığı teklifler danışmanlık hizmetlerini, platform aboneliklerini (örneğin Autodesk® Forge), Yurtdışı Kullanım Haklarını, bulut kredilerini, üyelik ücretlerini veya benzer ücretleri içerir ancak bunlarla sınırlı değildir.

İade politikanız nedir?

İADE DURUMLARI

Aşağıdaki durumlarda bu web sitesinde Autodesk'ten satın alınmış olan bir ürünü, ilk abonelik alımını, bakım anlaşmasını veya hizmeti iade edebilirsiniz:

1. SATIN ALMA TARİHİNDEN İTİBAREN 30 GÜN İÇİNDE YAPILAN ÜRÜN İADESİ

Ürünü veya hizmeti Autodesk'ten satın aldıktan sonraki 30 gün içinde herhangi bir nedenle. Fatura tarihinizden itibaren 30 gün içinde bizimle iletişime geçmeniz ve bize sipariş onayınızı, faturanızı ve tarafınızca imzalanmış kısa bir sertifikayı (size göndereceğimiz) SUNMANIZ DURUMUNDA, size tüm ücreti (nakliye masrafları hariç) iade ederiz. Fiziksel mallar için ürünün bize geri gönderilmesi gerekmez.

Hizmet iptalleri için hizmetleri satın aldıktan sonraki 30 gün içinde bizimle iletişime geçmeniz, satın aldığınız hizmetleri iptal etme isteğiniz konusunda bizi bilgilendirmeniz ve bize sipariş onayınızı ve faturanızı SUNMANIZ durumunda, satın aldığınız hizmetleri iptal ederiz ve size tüm ücreti iade ederiz.

2. TESLİM EDİLDİKTEN SONRAKİ 90 GÜN İÇİNDE İADE EDİLEN BOZUK ÜRÜN

Ürün ona eşlik eden belgelerde genel olarak açıklanan özellikleri ve işlevleri sağlamıyor ve/veya ürün, belgeler ve/veya ürüne eşlik eden donanım kilitleri ya da bir başka kopyalamaya karşı koruma cihazı normal kullanım koşulları altında arızalı. Teslim tarihinden itibaren 90 gün içinde bizimle iletişime geçmeniz ve bize sipariş onayınızı veya faturanızı (satın alma kanıtı olarak) ve tarafınızca imzalanmış kısa bir sertifikayı (size göndereceğimiz) SUNMANIZ DURUMUNDA, bozuk ürünü veya belgeleri (varsa) iade ederiz.

3. TESLİM EDİLDİKTEN SONRAKİ 90 GÜN İÇİNDE HERHANGİ BİR ANDA İADE EDİLEN BOZUK KOPYALAMAYA KARŞI KORUMA CİHAZI

Ürüne eşlik eden bir donanım kilidinin veya kopyalamaya karşı koruma cihazının bozuk veya arızalı olması durumunda. Teslim tarihinden itibaren 90 gün içinde bizimle iletişime geçmeniz ve bize sipariş onayınızı veya faturanızı (satın alma kanıtı olarak) ve tarafınızca imzalanmış kısa bir sertifikayı (size göndereceğimiz) SUNMANIZ DURUMUNDA, donanım kilidini veya bir başka kopyalamaya karşı koruma cihazını iade ederiz.

Nasıl iade talebinde bulunurum?

Siparişiniz yukarıda açıklanan Para İadesi Politikası ölçütlerimizi karşılıyorsa lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek sipariş numaranızı (sipariş numaranız için onay e-postanıza bakabilirsiniz) veya e-posta adresinizi verin ve açılır menüden Siparişi İade Et seçeneğini belirleyin.

İade edilen tutar kartımda ne zaman görünür?

İade edilen tutar, para iadeniz Digital River tarafından onaylanıp işleme alındığında kayıtlı ödeme yöntemine gönderilir. Kredi kartına yapılan para iadeleri genellikle 5-7 iş günü içinde hesaba geçer; diğer ödeme yöntemleri için bu süre daha uzun olabilir. Para iadenizin elinize ulaşmasında dikkat çekici bir gecikme yaşarsanız lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin. Para iadenizin işlenmesi tamamlandıktan sonra ilgili yazılımlara ve hizmetlere tüm erişiminiz sonlandırılır.

Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

Bir sonraki yenileme döneminden önce aboneliğinizi iptal etmeniz gerekiyorsa lütfen aşağıdaki talimatları izleyin:

  1. Siparişinizi aramak için buraya tıklayın.
  2. Siparişinizi arayın.
  3. Siparişinizi bulduktan sonra (sipariş numaranız için onay e-postanıza bakabilirsiniz) "Otomatik Yenileme Planını Yönet" seçeneğine tıklayın. İstenirse siparişinizle bağlantılı e-posta adresini ve parolanızı girin.
  4. "Otomatik Yenileme Planı Durumu" bölümünde, otomatik yenilemeyi iptal etme seçeneğini belirleyin.

Not: Otomatik yenileme planı iptal edilse bile ödeme yaptığınız dönemin tümü için abone olduğunuz ürüne erişim hakkına sahip olursunuz. Otomatik yenileme planınızın iptali, abonelik döneminizin sonunda aboneliğinizin yenilenmeyeceği anlamına gelir. Otomatik yenileme planınızı iptal ettikten sonra, mevcut abonelik döneminizin sonunda abone olduğunuz ürüne erişiminiz sona erer.

Gizlilik ve Güvenlik

Gizlilik politikanız nedir?

Digital River gizlilik politikasını görmek için buraya tıklayın.

Digital River Güvenli ve Virüssüz Garantisi nedir?

Bu, bizden alışveriş yaparken tamamen korunduğunuzu bilerek güvenle alışveriş yapabileceğinize dair garantidir. Tüm ayrıntıları görmek için buraya tıklayın.

Hükümler ve Koşullar

Hükümler ve Koşulları burada bulabilirsiniz.

Hâlâ yardıma ihtiyacınız var mı?