• Türkiye

    Sizi, yerel sitenizde, yerel fiyatlandırmalar ile promosyonları görebileceğiniz ve ürünleri çevrimiçi satın alabileceğiniz bir sayfaya yönlendirdik.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Autodesk Adlandırılmış Kullanıcı Planlarına Geçiş Programı

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

Düzenleme: 9 Nisan 2020

Genel Bilgiler

1. Neler değişiyor ve bu değişikliğin nedeni nedir?

Autodesk, 7 Mayıs 2020'de kişilere dayalı yeni abonelik planlarını kullanıma sunuyor ve seri numaralarına dayalı planları kullanımdan kaldırıyor. Çoğu SaaS sağlayıcısı gibi, bu planlar adlandırılmış kullanıcılar için tasarlanmıştır ve her boyutta işletme için çok çeşitli yönetim, destek ve raporlama imkanları sağlamaktadır.

Müşteriler çoğu zaman birden fazla dağıtım türünü yönetmek için gereken zaman ve kaynaklarla ilgili endişelerini paylaşmaktadır. Adlandırılmış kullanıcılara yönelik bu yeni planlar aşağıdakileri de içeren avantajlar sağlayacaktır:

  • Kullanım verilerinizi görerek lisanslama maliyetlerinizi optimize edebileceksiniz.
  • Artık kendi lisans sunucularınızı yönetmeniz ya da anonim bir seri numarasını takip etmeniz gerekmeyecek.
  • Tüm çalışanlar için ihtiyaç duydukları anda özel erişim: ister ofiste ister evde. Artık tüm lisanslarınızın kullanımda olması nedeniyle kesinti yaşamayacaksınız.
  • Analizlerden yola çıkarak çalışanlara yönelik desteği ve öğrenme içeriğini özelleştirebileceksiniz.

Adlandırılmış kullanıcılara yönelik bu yeni planlar, seri numaralarına dayalı olanların yerini alacak:

  • Bakım anlaşmaları, 7 Mayıs 2021'de kullanımdan kaldırılacak ve artık yenilenemeyecektir.
  • Çoklu kullanıcı erişimi sunan abonelikler, 7 Ağustos 2021'de kullanımdan kaldırılacak ve artık yenilenemeyecektir.
  • Bakım anlaşmasının kullanımdan kaldırılması kapsamında, Design & Creation Suite ürünlerinin son sürümü müşterilerin indirmesi için Nisan 2020'de* sunulacak ve Suite'leri yenilemek için son tarih 16 Nisan 2020 olacaktır.
  • 29 Şubat 2020'den itibaren, çoklu kullanıcı erişimi sunan yeni 2 veya 3 yıllık aboneliklerin satışını yapmayacak ya da bu tür aboneliklerin yenilenmesine olanak tanımayacağız. 7 Ağustos 2020'den itibaren, çoklu kullanıcı erişimi sunan yeni yıllık aboneliklerin satışını yapmayacağız.

2. Adlandırılmış kullanıcıya geçmek için ne yapmalıyım?

Çoklu kullanıcı erişimi sunan ya da bakım anlaşması kapsamındaki bir aboneliğe sahip müşterilerin, 7 Mayıs 2020'den sonraki ilk yenilemesinde, maliyetlerin bugün tutarlı ve 2028'e* kadar öngörülebilir olmasını sağlayacak takas teklifleriyle adlandırılmış kullanıcılara yönelik bir plana geçmesine yardımcı olacağız.

3. Bakım anlaşması takas teklifi

7 Mayıs 2021'den önceki ilk yenilemenizde:

  • 2019'da bakım için ödediğinize benzer bir ücret karşılığında, bir adlandırılmış kullanıcıya yönelik bir standart abonelik için bir bağımsız ya da ağ bakım lisansını takas edin (bağımsız lisans takasıyla tekli kullanıcı erişimi, ağ lisansı takasıyla ise çoklu kullanıcı erişimi edinirsiniz).
  • Ardından, 2028'e** kadar devam eden indirimle yenileme yapın.
  • Takas sırasında, hem şimdi hem de gelecekte projelerinizde karşılaşacağınız tüm zorlukların üstesinden gelmenize yardımcı olacak kapsamlı bir araç seti edinmek için ürününüzü bir sektörel çözüm paketine yükseltmeyi seçin.
  • Takas sırasında ya da sonrasında, çoklu oturum açma veya ayrıntılı kullanıcı raporlaması gibi daha gelişmiş özellikler için daha yüksek bir plana geçmeyi seçin.
  • Takasın ardından, ağ bakım anlaşması müşterileri 7 Ağustos 2020'den sonraki yenilemelerinde çoklu kullanıcı takasından yararlanma fırsatına da sahip olacaktır.

Bakım anlaşması takas teklifinden yararlanmazsam ne olur?

Takas teklifinden yararlanmak istemiyorsanız, 7 Ağustos 2020'de bakım anlaşması fiyatlarının %20 artacağını lütfen unutmayın. Bakım anlaşmaları, 7 Mayıs 2021'de kullanımdan kaldırılacak ve artık yenilenemeyecektir.

4. Çoklu kullanıcı erişimi sunan abonelik için takas teklifi

Yalnızca 7 Ağustos 2020'den sonraki ilk yenilemenizde:

  • Bugün mevcut lisansınız ya da aboneliğiniz için ödediğinize benzer bir Tavsiye Edilen Perakende Satış Fiyatı (SRP) karşılığında bir adlandırılmış kullanıcıya yönelik iki standart abonelik için, çoklu kullanıcı erişimi sunan bir aboneliği ya da ağ bakım lisansını takas edin.
  • Örneğin, çoklu kullanıcı erişimi sunan 20 adet aboneliğiniz varsa, bunları bugün ödediğinize benzer bir SRP karşılığında 40 adlandırılmış kullanıcı için 40 standart abonelikle takas edebilirsiniz.
  • Ardından, 2028'e kadar devam eden indirimle yenileme yapın.
  • Takas sırasında, hem şimdi hem de gelecekte projelerinizde karşılaşacağınız tüm zorlukların üstesinden gelmenize yardımcı olacak kapsamlı bir araç seti edinmek için ürününüzü bir sektörel çözüm paketine yükseltmeyi seçin.
  • Takas sırasında ya da sonrasında, çoklu oturum açma veya ayrıntılı kullanıcı raporlaması gibi daha gelişmiş özellikler için daha yüksek bir plana geçmeyi seçin.

7 Ağustos 2020'den sonra gerçekleşen ilk yenilememde çoklu kullanıcı erişimli abonelik/ağ bakım lisansı takas teklifinden yararlanmazsam ne olur?

  • Takas teklifinden yararlanmazsanız, ikinci yenilemenizde, mevcut lisansınız ya da aboneliğiniz için ödediğinize benzer bir SRP karşılığında bir adlandırılmış kullanıcıya yönelik bir standart abonelik için, çoklu kullanıcı erişimi sunan indirimli bir aboneliği (Aboneliğe Geçiş teklifi nedeniyle) ya da bir ağ bakım lisansını takas edebilirsiniz.
  • Takastan yararlanmaz ve ağ bakım lisanslarınızı kullanmaya devam etmek isterseniz, bakım anlaşması fiyatlarının 7 Ağustos 2020'de %20 artacağını lütfen unutmayın. Çoklu kullanıcı erişimi sunan abonelikler, 7 Ağustos 2021'de kullanımdan kaldırılacak ve artık yenilenemeyecektir.

5. Geçiş seçeneklerine ilişkin hızlı bir genel bakış

Mevcut Teklif Son Kullanma Tarihi Yenilemede Yapılacak İşlem
Bağımsız ya da ağ bakım anlaşması 7 Mayıs 2020'den önce 7 Mayıs'a kadar Aboneliğe Geçiş programı üzerinden aboneliğe geçin
Bağımsız ya da ağ bakım anlaşması kapsamındaki Design ve Creation Suite'ler 7 Mayıs 2020'den önce 7 Mayıs'a kadar Aboneliğe Geçiş programı üzerinden bir sektörel çözüm paketi aboneliğine geçin
Bağımsız bakım anlaşması 7 Mayıs 2020'den sonra Bakım anlaşması takas teklifi üzerinden bir standart abonelik için bağımsız bakım lisansını takas edin
Ağ bakım anlaşması 7 Mayıs - 7 Ağustos 2020 arasında Bakım anlaşması takas teklifiyle, çoklu kullanıcı erişimi sunan bir abonelik için bir ağ bakım lisansını takas edin
Ağ bakım anlaşması 7 Ağustos 2020'den sonra Çoklu kullanıcı erişimi sunan abonelik takas teklifi üzerinden iki standart abonelik için bir ağ bakım lisansını takas edin
Çoklu kullanıcı erişimi sunan abonelik 7 Ağustos 2020'den sonra Çoklu kullanıcı erişimi sunan abonelik takas teklifi üzerinden iki standart abonelik için çoklu kullanıcı erişimi sunan bir aboneliği takas edin
Bağımsız bakım anlaşması kapsamındaki Design ve Creation Suite'ler 7 Mayıs 2020'den sonra Bakım anlaşması takas teklifi üzerinden takas yaparak bir sektörel çözüm paketi standart aboneliğine yükseltin
Ağ bakım anlaşması kapsamındaki Design ve Creation Suite'ler 7 Mayıs - 7 Ağustos 2020 arasında Bakım anlaşması takas teklifiyle, çoklu kullanıcı erişimi sunan bir çözüm paketi aboneliği için bir ağ bakım lisansını takas edin
Ağ bakım anlaşması kapsamındaki Design ve Creation Suite'ler 7 Ağustos 2020'den sonra Çoklu kullanıcı erişimi sunan abonelik takas teklifi üzerinden iki çözüm paketi için bir ağ bakım lisansını takas edin

6. Takas Dışında Tutulan Ürünler

Aşağıdaki ürünler takas programının dışında tutulmuştur. Ürününüzü yenilemeye devam edin. Ek bilgi mevcut oldukça size iletilecektir.
Arnold
Autodesk Inventor Nastran
Autodesk Nastran
CFD Premium, Ultimate
Flame
Flame Assist
Flame Premium
Flare
Helius PFA
HSM – Premium, Ultimate
HSMWorks – Premium, Ultimate
Inventor ETO
InventorCAM – Premium, Ultimate
Lustre
Moldflow Adviser Premium, Ultimate
Moldflow Insight Standard, Premium, Ultimate
Moldflow Synergy
Netfabb Local Simulation
TruComposites – Ultimate
VRED Render Node
VRED Server

* Entertainment Creation Suite ürünlerinin son sürümleri Aralık 2019'da kullanıma sunulmuştu.

** Mevcut fiyatlandırma, döviz kurundaki dalgalanmalara bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Fiyatlandırma taahhütleri yalnızca Aboneliğe Geçiş teklifiyle bakımdan aboneliğe geçirilen lisanslar için geçerlidir. Bu fiyat taahhüdü, ürün ve/veya teklifin kullanılabilirliğine tabidir ve müşteri tarafından satın alınan yeni abonelikler, geçişli abonelikler (yani, bir ürün aboneliğinden başka bir ürün aboneliğine izin verilen geçişler) veya ikame ya da ardıl abonelik ürünleri için geçerli değildir.