• Türkiye

    Sizi, yerel sitenizde, yerel fiyatlandırmalar ile promosyonları görebileceğiniz ve ürünleri çevrimiçi satın alabileceğiniz bir sayfaya yönlendirdik.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Autodesk FY20 Q2-Q3 - Küresel Çapta Kampanya

Hükümler ve Koşullar

GENEL BİLGİLER

Müşterilerin kalıcı lisanslarını bir aboneliğe yükseltmeleri ve abonelik avantajlarına sahip olmaları için çok uygun bir dönemdeyiz. Müşteriler, kalıcı lisanslara kıyasla daha fazla değer ve esneklik elde etmelerine ek olarak, uzman araç setlerini içeren AutoCAD® , AutoCAD LT®, Civil 3D®, Revit®, Inventor®, 3ds Max® ve diğerleri gibi en yeni Autodesk endüstri koleksiyonlarına veya bağımsız ürünlerin çoğuna abonelik almak için uygun kalıcı lisanslarını getirdiklerinde 1 yıllık ücretsiz lisans kazanabilirler.

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

  1. Autodesk'in FY20 Q2-Q3 Eski Lisansını Getir, 1 Yıl Ücretsiz Kullan kampanyası (GFP) nedir?

    Müşteriler, endüstri koleksiyonlarında veya bağımsız ürünlerin çoğunda tek veya çok sayıda kullanıcı lisansıyla 3 yıllık abonelik satın aldıklarında ve 1998-2019 yılları arasında kullanıma sunulmuş bir sürüme ait olan ancak Maintenance planında olmayan kalıcı lisanslarını getirdiklerinde Autodesk’in Önerilen Perakende Satış Fiyatı (SRP) 3 yıl yerine 2 yıllık yeni abonelik fiyatı ödeyerek 3 yıllık lisans kullanımına sahip olabilirler. (kalıcı lisansı bu fırsata uygun olması için mevcut herhangi bir Maintenance planının 30 Nisan 2019 öncesinde sonlanması gerekir). Bu kampanya kapsamında getirilecek olan her kalıcı lisansın geçerli ve uygun bir seri numarası olmalıdır.

    Seri Numaraları şu adres üzerinden değiştirilmelidir: https://www.autodesk.com/tradeinpromo Ya da ilgili Autodesk.com/subscribe sayfasındaki Seri Numarası değiştirme kutusu kullanılmalıdır.

    Kampanyanın uygun “geliş” ve “geçiş” ürünlerinin tam listesini görmek için Ek bölümüne bakın.

  2. Sipariş süreci nasıl işliyor?

    1. Satın alma işleminden önce kalıcı lisans seri numarasının değiştirilmesi gerekir. Son kullanıcı veya kullanıcı adına İş Ortağı https://www.autodesk.com/tradeinpromo ziyaret ederek seri numarası değiştirme işlemini tamamlar.
    2. Bu sitede doldurulması zorunlu olan bilgi alanları, bunlarla sınırlı olmamak üzere, müşterinin adı, değiştirilen seri numarası ve e-posta adresidir.
    3. Seri numarası değiştirildikten sonra kalıcı lisansın seri numarası ve bu lisansla ilişkili tüm kullanıcı lisansları Autodesk tarafından, artık geçerli olmayan veya diğer fırsatlar için değiştirilmeyecek lisanslar olarak işaretlenir.
    4. Eğer müşteri satın almaktan vazgeçer veya satın alma işlemini iptal ederse, seri numarasını değiştirme işlemi Autodesk_CS@pmci.com adresi üzerinden iletişim kurularak geri çekilebilir.
    5. Autodesk değiştirilen tüm seri numaralarını ve verilen tüm siparişleri izleyecektir. Bir lisans değişimi ve sipariş arasında bir farklılık olması halinde, sorunun çözülmesine yardımcı olmak üzere gönderici ile iletişim kurulacaktır.
    6. 7. Maddeye tabi olmak üzere müşteri Autodesk’in değiştirilen seri numarası/numaraları ile bağlantılı lisans(lar)ı askıya alabileceğini kabul eder ve müşteri bu lisansları artık kullanmamayı kabul eder.
    7. Müşteri ilgili Hizmet Koşulları metninde belirtilen iade etme hakkı süresi içinde aboneliğini iade ederse, kalıcı bir lisansa geçiş yapma hakkına sahip olacaktır. İade tüm taleplerin kesin ve kati olarak karşılandığı anlamına gelecektir.
  3. Kampanya hangi dönem için geçerli?

    Bu fırsat 7 Mayıs 2019 ile 26 Temmuz 2019 (belirtilen günler dahildir) tarihleri arasında geçerlidir.

  4. Hangi ülkelerin kampanyaya katılma hakkı var?

    Bu fırsat Türkiye, Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu (CIS) ülkelerinde geçerlidir. Not: Kırım Yarımadasında geçerli değildir. Bazı ürünler ve koşullar bölgeye göre farklı olabilir.

  5. İndirimden yararlanmak için müşterinin satın alması gereken abonelik süresi nedir?

    Müşteriler 3 yıllık abonelik için kalıcı lisanslarını değiştirebilirler ve 1 yıllık ücretsiz lisans kazanabilirler.

  6. Abonelik yenilemelerinde bu kampanya kullanılabilir mi?

    Hayır. Fırsat bu SSS metninde açıklandığı gibi değiştirilen (ve Maintenance planında olmayan) kalıcı bir lisansla yeni abonelik için geçerlidir.

  7. Bu fırsat diğer fırsatlarla birleştirilebilir mi?

    Hayır. Bu fırsat, Autodesk tarafından sunulan diğer indirimler, kampanyalar veya teşviklerle birleştirilemez.

  8. Bir müşteri Küresel Kampanya (GFP) kapsamında bir Medya ve Eğlence Koleksiyonu satın alırsa, Arnold içeren Medya ve Eğlence Paketine katılabilir mi?

    Evet, bir müşteri GFP kapsamında bir Medya ve Eğlence Koleksiyonunu satın alırsa kampanya bu paket ile birleştirilebilir. Dolayısıyla müşteri GFP kampanyasıyla Medya ve Eğlence Koleksiyonunu satın alabilecek ve Arnold için ücretsiz 5 abonelik elde edecektir. Arnold abonelik süresinin, Medya ve Eğlence Koleksiyonu abonelik süresiyle eşleşmesi gerektiğini lütfen unutmayın.

  9. Bir müşteri ETR (Seyahat Bölgesinde Kullanım Hakkı) yükseltmesi koşuluyla abonelik satın almak isterse bu fırsattan yararlanabilir mi?

    Hayır. Bu fırsat kapsamında satın alınan abonelikler ETR ile birleştirilemez.

  10. Müşteri mevcut aboneliğine ekleme yaptığında da Autodesk kampanyadan yararlanma hakkı tanıyor mu?

    Evet, aynı süreli abonelikler için. Bu promosyonda, aynı süre uzunluğuna sahip olmaları halinde (3 yıllık yerine mevcut 3 yıllık), müşteri mevcut aboneliğine uygun hale getirmek için süre ortaklaştırması yapsa dahi kampanyadan yararlanma hakkı sunulur.

  11. Müşterilerin mevcut kalıcı seri numaralarını değiştirmeleri gerekiyor mu?

    Evet. İndirim alabilmeleri için müşterilerin kampanyanın uygun kalıcı lisans seri numaralarını değiştirmeleri ve bu seri numaralarıyla ilişkili hiçbir kullanıcı lisansını bundan sonra kullanmamaları gerekir. Değiştirme işlemi tamamlandıktan sonra bu seri numaraları ikinci kez bir kampanya indirimi almak için takas edilemez veya kullanılamaz.

  12. Müşteriler kampanyalı 3 yıllık abonelik satın aldıktan sonra kalıcı lisansı kullanmaya devam edebilir mi?

    Hayır. Bu fırsatın hükümleri ve koşulları gereğince, müşteri, kampanyaya uygun kalıcı lisansı değiştirmeyi ve bundan böyle bu seri numaralarıyla ilişkili kullanıcı lisanslarını kullanmamayı kabul eder. Satın alma işlemini iptal etmek veya satın aldıkları ürünü iade etmek isteyen müşteriler yukarıdaki soru 2.4’te belirtildiği gibi Autodesk_CS@pmci.com adresine ulaşmaları gerekir.

  13. Müşteriler bir kalıcı lisans seri numarasının geçerli olduğunu nasıl öğrenebilir?

    Seri numarası ile tanımlanan lisans, Maintenance planında değilse (aboneliği 30 Nisan’dan önce dolmuşsa), 1998 – 2019 tarihleri arasında kullanıma sunulmuş uygun kalıcı ürün lisansıysa ve daha önce bir kampanya için takas edilmediyse geçerli bir lisans olarak kabul edilir. Ek olarak, kalıcı lisans yükseltmesi veya Maintenance planı aboneliği için kullanılmamış olmalı ve yeni kalıcı lisans özelliklerini taşımalıdır. Lisansların ticari lisans olması ve kayıtlı olması gerekir. Takas sitesi seri numarası doğrulaması için kullanılan tek kaynak olarak tasarlanmamıştır ancak bir seri numarasının eski bir takas fırsatı için takas edilip edilmediğini ve dolayısıyla kampanyaya uygun olup olmadığını gösterecektir.

    Bu fırsatın hükümleri ve koşulları ile uyum için geçerli bir seri numarasının değiştirilmesi gerekir.

    Not: Müşteriler Autodesk’in müşteriye doğrudan temin ettiği Lisans Raporu’nu talep edebilir ve uygun olanlar dahil müşteri varlıklarını göstermelidir.

  14. Her seri numarası başına kaç tane kampanyalı abonelik satın alınabilir?

    Müşterilerin toplam 50 kullanıcıya kadar değiştirdikleri seri numarasıyla ilgili her kullanıcı lisansı için bir adet yeni 3 yıllık abonelik satın alma hakları vardır.

  15. Müşterilerin bir seri numarasına ait çoklu paketi veya çoklu kullanıcı lisansı olması haline ne olacak?

    Müşterilerin 50 kullanıcıya kadar geçerli bir seri numarasıyla ilişkili her kullanıcı lisansı için bir adet kampanyalı abonelik satın alma hakkı vardır ancak her talep için tek bir seri numarası değiştirebilirler

    Örnek: Bir müşterinin AutoCAD LT® 2015 5 paketi var. Bu müşteri en fazla 5 yeni abonelik için kampanya hakkına sahiptir. Seri numarasını değiştirdikleri zaman, satın aldıkları yeni kampanyalı abonelik sayısı ne olursa olsun, 5 AutoCAD LT® 2015 kalıcı lisansının tümünü değiştireceklerdir.

    Daha az sayıda yeni abonelik satın almak isteyen ve seri numarasıyla ilişkili tüm lisansları değiştirmek istemeyen müşteriler için istisnalar olabilir (diyelim ki, yukarıdaki örneği baz alırsak, müşteri 3 lisansı göndermek ve 2 kalıcı lisansı elinde tutmak isteyebilir). Bu tür belirli durumlar için yardım almak amacıyla lütfen Autodesk Satıcınıza ulaşın.

  16. Müşteri başına değiştirilecek lisans sayısı konusunda bir sınırlandırma var mı?

    Evet. Müşteriler bu fırsatın hükümleri ve koşulları kapsamında toplam 50 lisans için değiştirme yapabilirler. Örneğin: Müşteriler her biri bir kullanıcılı 50 seri numarası değiştirebilir VEYA 50 kullanıcılı bir seri numarası değiştirebilir VEYA AutoCAD LT Ailesi dışında toplamda 50’yi geçmeyecek kullanıcı ile başka bir seçenekle fırsattan yararlanabilirler. Değiştirilecek AutoCAD LT Ailesi ürünleri için kullanıcı sayısı sınırlandırması yoktur.

  17. Müşterilerin değiştirdikleri kalıcı lisansla aynı ürünleri satın alma zorunlulukları var mı?

    Hayır. Müşteriler aynı ürünü satın almak zorunda değildir ancak yukarıda belirtilen kullanıcı sayısı ve uygunluk sınırlandırmaları geçerli olur.

    Bu fırsat kapsamında olan ürünleri görmek için Ek’teki Tablo 1’e bakın. Değiştirilmeye uygun ürünleri görmek için Ek’teki Tablo 2’ye bakın.

    Autodesk LT Ailesi ürün lisansları sadece Autodesk LT Ailesi ürün lisansları ile takas edilebilir.

  18. Bir müşterinin tek bir seri numarasına ait çoklu paketi veya çoklu kullanıcı lisansı varsa, yeni aboneliklerin tümü aynı ürüne ait mi olmalı?

    Hayır. Müşteri ekteki tablolarda listelenen, kampanyanın uygun ürünlerinden herhangi birini, değiştirilen lisans sayısı gereksinimlerine uygun şekilde satın alabilir.

  19. “Q2 Eski Lisansını Getir, 1 Yıl Ücretsiz Kullan GFP Kampanyası”’nın “Aboneliğe Geçiş Fırsatı”’ndan farkı nedir?

    “Q2 Eski Lisansını Getir, 1 Yıl Ücretsiz Kullan GFP Kampanyası”, aktif Maintenance planı bulunmayan (30 Nisan 2019 tarihinde veya öncesinde sonlanan) eski kalıcı lisansları olan müşterilerin bu lisanslarını değiştirmelerine ve uygun Autodesk ürünlerine yeni 3 yıllık abonelik satın alarak 1 yıllık ücretsiz lisans hakkı kazanmalarına olanak tanıyan sınırlı süreli bir fırsattır.

    “Aboneliğe Geçiş Fırsatı” Maintenance planlarının yenilenme süresi yaklaşan müşterilere yönelik, bu plandan aboneliğe geçişe ve ileriye dönük özel fiyat garantisine sahip olmaya olanak tanıyan sürekli bir fırsattır. Daha fazla bilgiye www.autodesk.com.tr/campaigns/maintenance-to-subscription adresinden ulaşabilirsiniz.

  20. Kampanya Autodesk Mağazası’nda da geçerli mi?

    Evet, seçili Autodesk mağazalarında geçerlidir. Bazı Autodesk mağazaları aracılığıyla bu fırsat kapsamındaki uygun ürünlere çevrimiçinde 1 ve 3 yıllık abonelik yapılabilir. Konumunuzu onaylamak için lütfen Autodesk.com.tr adresine bakın.

Autodesk İş Ortağını ilgilendiren sorular

  1. Promosyonun stok numaraları (SKU) nerede bulunur?

    Promosyonun SKUlarını geçerli fiyat listesinde bulabilirsiniz. Resmi kurum müşterileri mevcut olduğunda Resmi Kurum SKUları üzerinde katılım gösterebilir. Belirli bir ürün için Resmi Kurum SKUsu bulunmuyorsa, Resmi Kurum müşterileri yetkili bir satıcı aracılığıyla ticari promosyonel SKU satın almalıdır.

  2. Büyük Hesapların, hacimli satın alma programları kapsamında bu Küresel Kampanyaya katılım hakkı var mı?

    Evet ancak Autodesk tarafından bu fırsat kapsamında önerilen indirimler, ilgili anlaşmalar uyarınca Autodesk'in sözleşmeli hesapları için geçerli olan başka herhangi bir indirimle birleştirilemez. Örneğin: Hacimli Satın Alma Anlaşmaları (VPA) bulunan müşteriler, VPA kapsamında sunulan hacimli satın alma indirimleriyle birleştiremezler. Büyük Hesaplar ya sözleşmeli indirimden ya da kampanya indiriminden yararlanabilirler ancak her ikisinden aynı anda yararlanamazlar.

  3. Bir seri numarasının geçerli olduğuna Autodesk İş Ortakları nasıl karar veriyor?

    Fırsatın hükümleri ve koşulları ile uyum için geçerli bir seri numarasının takas edilmesi gerekir.

    • • Takas sitesi seri numarası doğrulaması için kullanılan tek kaynak olarak tasarlanmamıştır ancak bir seri numarasının daha önce bir takas fırsatı için takas edilip edilmediğini ve dolayısıyla uygun olup olmadığını gösterecektir.
    • • Seri numarasının uygunluğunu daha detaylı doğrulamak isteyen İş Ortakları, ilgili seri numarasıyla ilgili bilgileri görüntülemek için şu sırayı izlemelidir: İş Ortağı Merkezi > Operasyonlar > Hesap Arama > Seri Numarası gir. Ardından “Sözleşmeli Olmayan Varlıklar” sekmesini seçin. Değiştirme için uygun Lisanslar için şöyle gösterilecektir:
      • Durum = Kayıtlı
      • Lisans Türü = Kalıcı (kalıcı lisans)
      • Kullanım Türü = COM (ticari lisans)

    • Daha fazla bilgi almak için şu sırayı izleyin: İş Ortağı Merkezi > Yardım > İş Ortağı Yardım ve arama kutusuna ‘Seri Numarası Doğrulama” yazın.

      Hesap Adı ve CSN’ye göre arama yapılarak İş Ortağının satıcı kaydı bulunan tüm Hesap Varlıkları için arama yamak için Hesap Arama da kullanılabilir.

    Not: Müşteriler Autodesk’in müşteriye doğrudan temin ettiği Lisans Raporu’nu talep edebilir ve müşteri varlıklarını göstermelidir.

  4. Müşteriler daha eski bir fırsat için değişiklik yaptıklarında bir seri numarasını kullanabilirler mi?

    Hayır. Eğer bir seri numarası daha eski bir fırsat için takas edilmişse, seri numarasını ikinci kez kullanamazlar.

  5. İş Ortağı Merkezi, kalıcı bir lisansın bu kampanya için takas edilip edilmediğini gösterecek mi?

    İş Ortağı Merkezi takas edilmiş olan tüm seri numaralarını yansıtacak şekilde gerçek zamanlı olarak güncellenmeyecektir. Ancak, lisans takas etme sitesi bir seri numarasının daha önceki bir fırsatta kullanıldığını ve dolayısıyla geçersiz olduğunu belirtecektir. İş Ortakları, seri numarası uygunluğunu doğrulamak için İŞ Ortağı Merkezine gitmelidir. İş Ortaklarının takas edilen lisanslarının kaydını tutmaları da önerilir.

  6. Çok sayıda paketi veya tek bir seri numarası için çok sayıda kullanıcısı olan ve sadece bunların bir kısmını değiştirmek isteyen müşteriler olduğunda Autodesk iş ortakları nasıl bir süreç işletmelidir?

    Örnek: Bir müşterinin AutoCAD LT® 2015 5 paketi vardır ancak sadece 3 lisansı değiştirmek istemektedir.

    Bu tür belirli durumlarda Autodesk iş ortakları Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmelidir. Sipariş alınmadan önce lisans iki seri numarasına bölünebilir. Orijinal seri numarası, değiştirme işleminde kullanılan seri numarası olmalıdır. Bu işlemin İş Ortağı Merkezinde tamamlanamayacağını lütfen unutmayın.

  7. Bu fırsatla ilgili ek satış ve pazarlama bilgilerine nereden ulaşabilirim?

    Satış sayfaları, müşteri sunumları, el ilanları, banerler, e-postalar, kampanya görselleri, kopyalar, vb. dahil tüm özel GFP kampanyası satış ve pazarlama araçları 1 Mayıs 2019 tarihinden itibaren İş Ortağı DAM’de bulunabilir: https://dam.autodesk.com/portals/govx0i5e/GFPGlobal

EK

Tablo 1

Aşağıdaki listede kampanyanın uygun “geçiş” abonelik ürünleri yer almaktadır. Müşteriler 3 yıllık abonelik için değiştirme yapabilir ve 1 yıl ücretsiz lisans kullanma hakkına sahip olabilirler.

Tablo 2

Aboneliğe indirimli geçiş için uygun olan kalıcı lisans ürünleri (1998 ve 2019 sürümdekiler de dahil)

Aboneliğe taşınacak 2019 sürüm kalıcı lisanslar için herhangi aktif bir bakım anlaşması bulunmaması veya 30 Nisan 2019 tarihinden önce bitmiş olması koşulu aranmaktadır.
Genel Tasarım AutoCAD® / AutoCAD® for Mac
AutoCAD® Design Suite (Standard, Premium, or Ultimate)
Mimarlık, Mühendislik ve İnşaat Koleksiyonu (AEC) Advance Steel Premium/ Advance Steel AutoCAD® Bundle/ Advance Concrete
AutoCAD® Architecture / Architectural Desktop
AutoCAD® LT Civil Suite
AutoCAD® Map3D
AutoCAD® MEP
AutoCAD® P&ID
AutoCAD® Plant 3D
Building Design Suite (Standard, Premium, or Ultimate)
CAiCE Visual Construction/Roads/Survey/Survey and Roads
Civil 3D®
Fabrication Products
Infrastructure Design Suite (Standard, Premium, or Ultimate)
InfraWorks™/ Infrastructure Modeler
Navisworks® Manage
Plant Design Suite (Standard, Premium, or Ultimate)
Revit® Architecture/ Revit® MEP/ Revit® Structure
Revit®
Robot™ Structural Analysis Professional
Animasyon (ANIM) 3ds Max®
3ds Max® Design
3ds Max® Entertainment Creation Suite Standard
Entertainment Creation Suite Ultimate
Maya®
Maya® Entertainment Creation Suite Standard
Maya® LT*
Maya® Unlimited/Complete
MotionBuilder
Üretim (MFG) Alias Design
AutoCAD® Electrical
AutoCAD® Mechanical
CFD Design Study Environment
CFD (Basic, Advanced, Motion)
Factory Design Suite (Standard, Premium, or Ultimate)
HSMWorks Premium/Professional
Inventor® HSM, Inventor HSM Professional
Inventor®/ Inventor® Engineer-to-Order/ Inventor® Professional/ Inventor® Publisher
Moldflow Adviser (Standard, Premium, Ultimate)
Moldflow Design
Moldflow Insight (Standard, Premium, Ultimate)
Moldflow Synergy
Nastran
Nastran In-CAD
Product Design Suite (Standard, Premium, or Ultimate)
Showcase®
Simulation Mechanical
Vault Office
Vault Professional
Vault Workgroup
LT Ailesi AutoCAD® LT / AutoCAD® LT for Mac*
Inventor LT™
AutoCAD Inventor LT™ Suite
Revit LT™
AutoCAD Revit LT™ Suite
Delcam ArtCAM®, Standard, Premium, Ultimate
FeatureCAM® Standard, Premium, Ultimate
PowerInspect® Standard, Premium, Ultimate
PowerMill® Standard, Premium, Ultimate
PowerShape® Standard, Premium, Ultimate